دست نوشته های یک راننده اتوبوس

دست نوشته های یک راننده اتوبوس

ایجاد فضایی برای تبادل نظر، طرح مشکلات و آشنایی با شغل رانندگان
دست نوشته های یک راننده اتوبوس

دست نوشته های یک راننده اتوبوس

ایجاد فضایی برای تبادل نظر، طرح مشکلات و آشنایی با شغل رانندگان

درد دلی ساده

 به نام یزدان پاک 

 

خیلی وقتا از این که یه راننده اتوبوسم از خودم بدم میاد موقعت اجتماعی -0- امکانات شغلی-0- درآمد -0- آسایش فکر -0- آسایش خانواده زیر -0- و... پس به چه چیز این کار دل خوش کنم توی راه پشت فرمون 1000 تا فکر جورواجور تو ذهنم چرخ میزنه ! این کار و میکنم اون کار و میکنم چنین و چنان میکنم تا برسیم مقصد ترمز دستی رو میکشم بلند صدا میزنم آقایون و خانومهای محترم آخرشه خوش آمدین مسافرها هم پیاده میشن در حین پیاده شدن بعضیا !!! میگن خدا قوت خسته نباشی عالی بود ویا هر چیز دیگه اون موقع هست که هر چی فکر کرده بودم تا مقصد !!! پنبه میشه !!! میگم خدا روشکر سالم رسیدیم اینم یه شغله دیگه ..........

نظرات 1 + ارسال نظر

به وبلاگم سربزن درمورد مطالب اتوبوس هست

سلام
خوش اومدی
چشم حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد